Wednesday, February 6, 2008

Skottenreklame



Dette innlegget er tiltenkt Sunnaas-mennesker, som jeg iherdig prøver å manipulere til å bli med til Skotten. Ettersom datakunnskapene mine dessverre er et sorgens kapittel, fikk de aldri noen bilder på mail. Derfor har jeg beklageligvis tvunget dem hit inn, i mangel på en mer intelligent løsning.
Men her er altså herligheten i all sin prakt; Skotten Seter, med og uten folk - se og nyt. Jeg vil avslutningsvis svare på en hel del av livets store spørsmål.








  • Nei - man ikke gå på ski. Det er også en løsning å sitte i solveggen og spise vafler, evt sitte inne og spille spill.
  • Ja - det er stor fare for at Magna kommer til å bake
  • Ja - vi har Stiga-kjelker, og ja - det kan veldig godt hende vi kjører igang natt-aking.
  • Ja - man kan dusje, opptil 14 steder (tror jeg...), og gjerne ta badstu, hvis det frister:)
  • Ja - pappa insisterer på egg og bacon til frokost hver dag...
  • Nei - det blir ikke guidet tur hverken til Ringebu stavkyrkje eller obligatorisk program av noe annet slag - (men ta for all del en tur i kirka, dere som kan avse tid i skisporet til det:))

Kom gjerne med flere spørsmål; jeg svarer.

2 comments:

Anonymous said...

Rachel ser meget frem til rom 11 i påska:)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.