Sunday, May 6, 2007

Drømmekvinnen


Ettersom forrige innlegg hadde relativt høy "jeg er en dust"-faktor, velger jeg i dag å kline til med en liten dose selvskryt. Jeg har nemlig funnet ut, via en høyt respektert kjærlighetstest, at jeg faktisk kan briske meg med tittelen "DRØMMEKVINNEN". Sier meg fornøyd med det, og ser fram til å bli oppdaget. Hvordan var det Henrik? Hva fikk du?

Fler som vil prøve? Hvis noen andre kommer gjennom nåløyet, kan vi jo danne en eliteklubb:

http://test.nrk.no/nrk2006/

8 comments:

Anonymous said...

Jeg tok denne testen like etter at NRK hadde tv-programmet rundt denne testen. Jeg ble ikke drømmekvinne. Husker ikke hva jeg ble. Jeg tok testen igjen, og ble ikke drømmekvinne nå heller... Jaja. Sånn kan det gå. Kanskje ikke noe stort sjokk akkurat.

Gerd Eli, Hallgeir og lille Mathea said...

Jeg er og drømmekvinne:) Øystein er bare superheldig!!

mo said...

jepp!! jeg er drømmekvinne! vet ikke helt hva det betyr men:) er fortsatt like singel;) selvom det tydeligvis går rylter både her og der om jeg har fått meg type. Ikke vet jeg hvem han er..

Olaves said...

Hanne, du er tydeligvis uttafor, for jeg ble drømmemannen. Kast dere på, jinter! haha...

Guttleif Lorentzen said...

Drømmemannen my ass! Hva er vel bedre enn å bli forføreren? Jeg har draget. Jeg kan få hvem jeg vil. Jeg er den kule, den sexy, han som alltid har den feteste kommentaren. Alle kvinners drøm og mareritt. Jeg er kongen! Jeg har all makt! MOAHAHAHAHAA!!

Elisabeth said...

Jeg ble også drømmekvinnen:) La oss for all del lage en klubb - du er ikke den eneste som venter på å bli oppdaget!

Magna said...

Team of your Dream up and coming:) Kanskje jeg kan skaffe buttons eller noe?

Anonymous said...

Hei Magna. Fant endelig din side, da min blonde hjerne ikke kunne finne ut om hvordan dette virket...men til slutt gikk det!Så nå skal jeg også opprette en blogg og så kan vi skrives!! Hvis du er interessert da...fra singel til singel til signe...
I mrogen reiser jeg og det kribler i magen...ikke av brune hage-snegler men av sommerfugler...kjennes det ut...ikke det at jeg har smakt sommerfugl eller kan tenke meg det...