Monday, June 11, 2007

Åssen går det? Som hose i pose.

Jeg kjenner på et behov for å lage en liten liste, for det er veldig lenge siden sist. Her kommer en riktig søt liten liste:

GRUNNER TIL AT LIVET ER NYDELIG AKKURAT NÅ:

1. Det er ingen bananfluer i leiligheten vår
2. Det er piano i leiligheten vår
3. Sola er varm og den bruner på kroppen
4. Jeg har vært på leirledersamling, vi la leiren i Guds hender, og vips var jeg hovedleder.
Jeg velger å tolke det som at Gud har tro på meg, og det kjennes bra:)
5. Vi har fliser og varmekabler på badet (ikke hengende tak og rød linoleum)
6. Det ligger ingen halvfulle gamle ungkarer på sofaen vår i helgene
7. Jeg sitter på soldekket over oslofjorden to ganger om dagen.
8. Better for you og Take me in med Kutless
9. Jeg skal på PLR i morra
10. Jeg har Jesus i hjertet og fred over livet.

6 comments:

Anonymous said...

Det var en veldig fin liste!!!
Jeg vil og lage en liste en dag...

Magna said...

Hvem er du da, som er så hyggelig:)?

Olaves said...

Nei, det får vi aldri vite...
Tenkte jeg bare skulle sveipe innom for å fortelle at jeg skal prøve å bli litt mer aktiv igjen! Savner blogginga litt:)
Godt å høre at alt er vel, selv om dette innlegget begynner å dra på dagene. Vi sees vel til uka, på konserten til Karoline, kanskje?
Kram og klem

Guttleif Lorentzen said...

Jeg kommer ikke til å lage en lignende liste. Men jeg har laga en annen liste. Men i dette innlegget hvor liste ser ut til å bli et viktig ord, vil jeg liste opp at jeg er glad når min kjære søster Magna har så mange ting å glede seg over, at hun velger å lage en liste. Hurra! Jeg har hilst på 4 biskoper. For å lage en liste vil jeg liste opp deres bispedømmer. En Bispeliste:
1. Oslo
2. Borg
3. Hamar
4. Tunsberg

Anonymous said...

Glad-lister er en god ting som man godt kan rope hurra for. Jeg deler flere av dine gleder på lista, Magna. :)

Irene said...

Fin gladliste! :D OG, PLR var på den! :) Du er en knupp :) Savner PLR-en vår MASSE!!!!