Tuesday, December 11, 2007

Krumkakemordet 11


Der var det igjen! Det skrapte – rett oppunder vinduet der hun satt.
Og hva var det? Det var på ingen måte oterskritt! Dette måtte hun til bunns i.
Det fikk heller være med kransekaka.

Hun stod en stund og kikket forsiktig rundt karmen, men fikk ikke sett noe.
Det var jo mørkt.
Hun måtte åpne vinduet og satse! Hvis det var uglen, skulle hun jammen ta knekken på den en gang for alle. Sitte sånn og skrape!
Men se, se! Nå har jeg aldri!
”Hei! Hva gjør du her?!”

3 comments:

Anonymous said...

Jeg kjenner nå at jeg er skikkelig spent på hva som skjer 12.des (selv om jeg har fasiten bak stolen jeg sitter i). men er liksom mer spennende når man ikke kan få hele historien på en gang... Veldig bra bilder av tante gullborg.

Anonymous said...

Hei Magna.

Fant igjen bloggen din, huska ikke hva den het...osv men det vaqr jo ikke vanskelig å gå via Adventskremt.

Krumkakemordet:
Moro moro, lar meg glatt rive med av spenningen!

Marthe

Magna said...

Så deilig:)! Mistenkte pseudonymet ditt sterkt for å være deg. Velkommen tilbake:)