Saturday, December 15, 2007

Krumkakemordet 15

Jeg må først, etter en storm av etterlysninger, få beklage treghet i systemet (meg) i dag. Men fortvil ikke, her kommer dagens avsnitt:



Tante Gullborg var første intervjuobjekt, og gjennomførte eksemplarisk inntil Smith stilte et kritisk spørsmål: ”Hvor ligger dine interesser når det gjelder krumkaker”? ”Krumkaker? Jeg har ingen krumkaker!” Var første reaksjon.



Hun satt en stund alldeles stille med lukket munn mens ansiktet ble stadig rødere. Til slutt eksploderte hun:
”Øøøh!!! Jeg har ingen krumkaker, og ikke kommer jeg til å få noen heller – det kan du skrive på blokka di. Denna handa har kjevla sitt siste kjevl! Øøh!” Deretter stormet hun demonstrativt ut.

4 comments:

Mari Johanne said...

strålende god julekaldender magna!! :) Den eneste kalenderen jeg har i år, og jeg savner ingen andre heller! Morsomt påfunn!! :)

Magna said...

Så utrolig koselig å høre! Er det bra med deg? År og da g siden sist.

Anonymous said...

Jeg syns det er litt mistenksom at tante gullborg har tatovering..

Magna said...

Ja - er det ikke det?