Monday, July 30, 2007

Jul i juli (den var lite ikke oppbrukt, da...)

I dag skjedde det noe helt fantasktisk! Jeg fant igjen cden med bildene fra julekalender- prosjektet fra jula 05. Det slår meg at jeg hadde god tid; men det var det heldigvis mange andre som også hadde:)

Jeg velger nå å legge ut en liten teaser, og gleder fanklubben med følgende: Julekalenderen som ikke nådde lenger enn til én papirutgave i Øvre Østlie får nå en rennessanse! Følg med, hver dag i desember. Begynn gjerne allerede nå å telle ned dagene til pangåpningen 1.12!

På bildet ser vi f.v. Baker Bang, Agent Smith, Uglen, Borgermester Beverlue og Nancy Drew Barrymore, i lystig lag på den årlige juletrefesten i Rasvaldskleiva. Agent Smith har sett seg nødt til å steppe inn på kort varsel, da Julenissen plutselig er MIA. Jeg sier ikke mer...




1 comment:

Olaves said...

ÅÅÅÅåååå! Dette var lenge siden! Jeg husker ikke engang historien... Nå gleder jeg meg til desember! Hohoho.