Saturday, April 21, 2007

Ingen topper Jesus

Som tidligere nevnt: Ingen er en hedrere hedersmann enn Jesus, men det fins jo uten tvil fler hedersmenn. For eksempel min gode fetter Olaves, som herved har vunnet en ukes ære øverst på bloggen. Ikke bare svarte han uangripelig tilfredsstillende på onsdagens spørsmål, men han kastet alle pinseplaner med kone og barn på båten, for å synge med meg på Ungdomsfestivalen på Fangekasa. Det står det respekt av, og jeg er uendelig takknemlig.
Likevel: Jeg har på ingen måte bytta ut Jesus, hvis noen skulle stusse på det. Det er som ellers i livet. Han er der alltid, selv om vi ikke ser ham hele tida.

Og Henrik: Ikke fortvil. Det kommer flere sjanser til å være kjekk i profil øverst på Snilesida. Smisking hjelper.

1 comment:

mo said...

ukens hedersann er vel fortjent!! Henrik du kan være det på min side hvis du vil..