Monday, April 9, 2007

Jeg er et teknisk vidunder

Juhuuu! Endelig - på tredje forsøk - greide jeg også å lage meg en sånn quiz. Nå må dere ta den, ellers blir jeg lei meg og tror at ingen liker meg (Syns det var en litt bedre trussel en den Carl Steffen gravde fram).

http://www.quizyourfriends.com/quizpage.php?quizname=070409092021-142333

Til slutt en avskjedssalutt til påsken:

Påskeharen har hoppet sin vei
Av marsipan er jeg grundig lei
Men Jesus er fortsatt død for meg,
og oppstått igjen. Hurra og hurrei!

13 comments:

The Muffin Man said...

Tjoho! Jeg fikk hele 40 poeng. Må si jeg er mektig imponert over den menneskekjennern jeg har.
Tok den Frode Andresen på 2x5 stående. Banka ned de 3 første, og bomma på 6 av de 7 siste.

Dessuten er det egentlig litt synd at du ikke har sovet i et tre hos Leif Fjeld. Det er freakin trist!

mo said...

Jeg skammer meg! det er det eneste jeg vil si..

Magna said...

Ja jeg er litt skuffa over deg, jeg også. Og ja: Alle burde vi tilbringe en natt i et tre hos Leif Fjeld.

Leiv Magnus said...

Jeg kan da konkludere med at jeg nesten ikke kjenner deg i det hele tatt. 3 av 10 riktige er jo ikke så bra, og jeg var vel heldig med de jeg fikk.

Forøvrig vil jeg legge til at, utenom første mann som tar quizen, er det faktisk mulig å se svarene til de andre sammenlignet med riktige svar. Derfor kunne jeg selvfølgelig jukset, men da hadde jeg jo hatt 100%.

Guttleif Lorentzen said...

Jeg er litt bitter. Vi har jo ingen potetbinge i matboden, tenkte jeg! Men i etterkant tenkte jeg: greit, vi har kanskje aldri hatt så mye som en potet i matboden. Men det hadde jo vært urettferdig og frata badstua sin rett til å kalles badstue bare fordi den ikke har hatt ovn i sine 26 års eksistens. Og ja, jeg burde reagert på Leif Fjeld...

Magna said...

LM: Du har samme dilemma med krimgåtene til Mikke Mus. Løsningen står på neste side, men hvor gøy er det å titte? Og Henrik: det ante meg at det ville komme noe surmuling om potetbingen, men det gleder meg at du har innsett at en potetbinge er en potetbinge, selv om den er fylt med solmadrasser, dyner og gamle blimsteroppsatskurver. Jeg sitter faktisk på opplysninger om at den opprinnelig VAR tiltenkt poteter - i mors og fars idealististiske ungdom. (Hele konseptet "matboden" sliter vele egentlig litt med identiteten)

Leiv Magnus said...

Selv slet jeg ikke med dilemma. Som du antyder, det er IKKE noe morro i å titte. Men jeg er i full visshet om at det finnes folk der ute som heller vil se navnet sitt på toppen av en liste enn å vise hvor mye en egentlig vet/kan. Derfor ville jeg bare komme med opplysningen, slik at dere ikke trenger å bli imponert når noen oppnår 100% som dere ikke hadde forventet.

mo said...

Det er kansje unødvendig og nevne, men jeg juksa ikke..

Elisabeth said...

Jeg skammer meg med Rachel. Jeg sier ikke mer...

Magna said...

Slapp av Rachel, mistenkte deg ikke for å jukse...:) Så langt er det faktisk ingen som har greid quizen, men skal ha jukse-antennene ute, jeg, hvis det skulle skje.

Magna said...

Det er forresten urovekkende at så mange av dere tror jeg ville adoptert ugift. Barn skal vel ha en far! Hva tror dere om meg? Tsk Tsk.

Olaves said...

Vil bare si at jeg tror ikke jeg skal ha no kred for å ligge øverst på lista. For å være helt ærlig hadde jeg bare eselflaks(litt klovdyr-variasjon er fint). Angrer på at jeg ikke satt der med et skrapelodd istedet...
Og Magna: Bra og krevende test! Satt og lo meg gjennom spørsmålene. Lo ekstra godt når jeg etter ente gang klarte å svare riktig! hahaha... pis aot.

Olaves said...

...gris er klovdyr, ikke sant?