Wednesday, February 14, 2007

Velkommen!


Jeg sier det med en gang: Dette blir helt sikkert en ytterst uproff blogg, for jeg kan nemlig ikke sånne data-ting. Men blogg er jo gøy. Og å skrive er gøy.

Hvis du som leser er ute etter å finne meningen med livet, er det ikke sikkert dette er stedet, for jeg har ingen planer om å ha noe mål for denne bloggen. Men på den annen side: hvorfor ikke; kanskje jeg glimter til i et inspirert øyeblikk.

Tittelen "Snilesida" vil forhåpentligvis ikke reflektere hvor hyppig den blir oppdatert, men mer en holdning til livet. Ære være treghet. Jeg har god tid. Vil i hvertfall ha det. Se der: nå ble jeg allerede seriøs. Begynner å strø om meg med livsvisdom selv om det ikke var meningen.

Nå skal jeg være fornuftig, og legge meg. Skal nemlig begynne i ny jobb på sunnaas i morra, og det kan jo være en ide å være litt opplagt. Jeg har en lei tendens til å slutte midt i både setninger og tankerekker når jeg er trøtt. Ser ikke for meg at det er tingen for førsteinntrykket. Så nattings:)

No comments: