Thursday, March 15, 2007

Jeg harn ?

Ja vel? Har alltid lurt på hva den som harn egentlig har. Har aldri vært god på det abstrakte. Prøvde meg litt med noen dikt om stjerner og evighet (helt uten betydning) i 1998, men det var ikke noe gøy. Alle bare nikket ettertenksomt for å signalisere: Dypt, men jeg skjønner.
Så - vet ikke hva jeg har, men jeg kan jo følge instruksene likevel. Instrukser er deilig konkrete.

Regler:
Skriv 6 ting om deg selv
Skriv reglene i samme post
Si fra til 6 stykker at de harn

1. Jeg går rundt og skryter av at jeg er jeger, men alt jeg noensinne har skutt er en trost. Dog en vakker trost.

2. Jeg badet månedlig fra juni 1997 - juni 1998.

3. Jeg er Varg Veum - fan

4. Jeg er sint ca hvert 5. år. Da mister jeg til gjengjeld all kontroll. Kan knuse vinduer, si hårreisende ting veldig høyt, og slå hardt.

5. Lærere på Sygna er fortsatt salige i sin tro på at jeg heter Magna Sofie Barbøl, etter at jeg signerte samtlige stiler og prøver med det i 2. kl.

6. Jeg har i en uke virkelig følt meg på høyden, etter at veilederen min, i plenum på et teammøte, bekjentgjorde at jeg er "ikke grønn i det hele tatt".

3 comments:

Sunniva og Heikki said...

Takk takk, Magna, så nå har jeg 'n jeg og...men har du ikke sett Magna, at jeg bare har tre venner som blogger? Og at en av de tre er du? Og at den andre er en 2-åring?

Men greit, jeg har'n!

Hanna said...

:) du er tydeligvis en godkjent nordmann.. jeg har badet før 1.mai i dette landet og, men det var i forbindelse med russetida..

Magna said...

1. mai, ja...da begynte jo vannet å bli lunkent. Husker vi kosesvømte rundt og erta russen. Men skryter ikke på meg noe sånt nå. Det var dengang jeg var ung...