Wednesday, March 14, 2007

Ny spalte og litt psyk-humor


Først vil jeg oppfordre alle til å kose seg litt med linken min til "Perler for svin". Mye bra! Jeg lo høyt alene av stripa over (Vi som er innafor sjøl kan tillate oss en smule psykiatrihumor, vet du).

Som dere ser til venstre, er jeg i gang med en ny spalte. Den vil ikke ha noen som helst fysioterapeutisk kompetanse som grunnlag - mer basert på mine daglige treningserfaringer. Kom gjerne med innspill og ønsker om tema, eller del egne erfaringer.

Under treningsspalten ligger et rørende bilde av Gullars. Dette har jeg også planer om å gjøre til en spalte i bevegelse. Ukens hedersmann er dog en rimelig høy tittel. Hvem gjør seg fortjent til den?




2 comments:

Guttleif Lorentzen said...

Du harn. Se regler på min blogg.

Anonymous said...

Interesting to know.