Sunday, March 25, 2007

Magnaer

Tenkte jeg skulle følge opp Rachels innlegg om berømte Racheler. Jeg har ikke så mange berømte Magnaer å skilte med, men det jeg har er bra. Her kommer et knippe:
Magna Barbøl. I egen høye person. 1.77 faktisk. I motsetning til Rachel, slenger jeg all høflighet til side, og setter meg selv øverst på lista. Jeg er jo unektelig vakker, gjennomklok, passe tykk og i min beste alder. (Dog muligens en smule oversukret på dette bildet...)

Honda Magna - verdens råeste motorsykkel :)
Hvor fantastisk er ikke denne klubben! Den er for eiere av Super Magna - Honda Magna utgave fra 1987-88.
Ok. Måtte ha med en sykkel til. Denne var nesten enda bedre. Kjenner at jeg skal ha sykkellappen, ja.
Og heisann! Der var det en Magna-klubb til! Juhuu! Hvis dere ser hva det står, så beklager jeg på-kanten-assosiasjoner. Hvis dere ikke ser hva det står - like greit.
Og til slutt; kanskje det beste: Tadaaa! Magna-røyk! Skal dere endelig røyke, røyk i så fall med stil.



6 comments:

Anonymous said...

Slett ikke verst. Det må jeg si. Jeg skal notere merkenavnet ditt bak øret, hvis jeg skulle bli eksosrype eller røyke en gang og kunne trenge et tips om hva som er bra.

mo said...

ja men venn. Du har en mer hard linje føler jeg. det er nok bare å ta motosykkel lappen nå. Rachel Hunter sitter gjerne på :) Liker deg på toppen av lista!!

Magna said...

Ooo jee. Jeg er hard. Det er klart; det var mye mer å ta av, men jeg gikk for det harde. Resten er stort sett anatomi (vena saphena magna, cisterna magna osv) og historie(Magna Carta - unngikk denne bevisst. Pappa har kalt meg det hele mitt liv...)Samt et pinlig kapittel innen medisin. Det er bare å søke på "magna"...

Guttleif Lorentzen said...

godt å få oppklart det med Magna Carta. Jeg var nettopp på vei til å, på en svært arrogant måte, etterlyse dette monumentet av et historisk skrift, som for all ettertid forandra historien. Det skal jeg ikke gjøre.

Magna said...

Mja.Listen hadde kanskje fått mer troverdighet og tyngde dersom jeg hadde greid å forholde meg objektiv til elementene. Men igjen: da ville antakelig resultatet blitt: Magna Carta øverst, kun ett motorsykkelpunkt, etisk sensur av punkt 6, og meg selv på hodet og stumpen rett ut. Hvor gøy hadde det vært på en skala?

Olaves said...
This comment has been removed by the author.